Dźwięk w CS:GO - nowe pozycjonowanie, porównanie starego modelu

Dźwięk w CS:GO - nowe pozycjonowanie, porównanie starego modelu

W ostatnich aktualizacjach CS:GO, Valve postanowiło postawić na odświeżenie modelu dźwięku w grze. Idzie za tym szereg zmian, za które odpowiada komenda snd_occlusion. Domyślnie wyłączona. Włączona powoduje zupełnie nowe doznania w naszych słuchawkach. Zobacz sam czym jest snd_occlusion, jak wygląda aktualnie pozycjonowanie dźwięku i czym różni się względem starego.


Odbierz darmowe skiny CS:GO - Lista ruletek CS GO darmowe kodyOdbierz darmowe coinsy do betowania w CS:GO


snd_occlusion - nowa komenda na pozycjonowanie dźwięku w CS:GO

Problem z dźwiękiem w CS:GO męczył Cię podczas grania? Przynajmniej w samej teorii ta komenda powinna rozwiać część z Waszych kłopotów. Komenda snd_occlusion odpowiada za odpowiednie ustawienie, dopasowanie i pozycjonowanie dźwięku w CS:GO.

Jak to wygląda, a raczej jak słychać w praktyce? Wszystkiego dowiecie się w poniższym materiale video.

Zobacz również: Granaty na nowym DUST2 w CS:GO - SMOKE, MOLOTOV, FLASH

Film (Sound Occlusion Comparison) zawiera porównanie i odniesienie się nowego modelu dźwięku w CS:GO względem starego. Da się usłyszeć zupełnie nowo wprowadzony system, który odróżnia rodzaj dźwięku w zależności od dystansu/odległości w jakiej jest od nas nasz przeciwnik.




Co sądzicie o jakości nowego modelu dźwięku w CS:GO po aktualizacji z komendą snd_occlusion? Jest lepiej słyszalny? Lepiej odnosi się do rzeczywistej sytuacji na mapie? Możecie podzielić się swoją opinią w komentarzu.

Zajrzyj również na inne nasze strony:

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.